onsdag 12 december 2007

Skendräktig del 2

Detta börjar bli en följetång det här med skendräkrigheten. Jag mår illa idag. Satt på föreläsningen och kände hur jag började må illa. När jag sen åkte jag in till stan och bytte min trasiga kappa på stan och mådde jag ännu värre. Det kändes som om jag skulle spy i första bästa papperskorg. Känner mig inte sjuk i övrigt som om jag hade maginfluensa eller nått utan bara att jag vill spy. Det hela känns väldigt olustigt, irriterande. Ska jag slita ut mina äggstockar tror ni att det skulle funka? Börjar känna som det är ett alternativ snart... de är väl lite som med blintarmen va? De behövs inte längre.

2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Vafan, tänk om du är på tjocken på riktigt!!!
Du lever väl i avhållsamhet!?

Alexandra Hägg sa...

Nej, gravid är jag inte som tur är. Det har jag koll på.