torsdag 6 december 2007

Nu vet jag!

Gnällde tidigare idag om hur besvärligt det är med att vara kvinna och hur konstigt min kropp beter sig under månaden, men nu vet jag vad som är fel på mig, tack Fru Kaos! Jag är skendräktig, Fru Kaos skrev att det var exakt så här det känns att vara gravid. Ser ett gyllene tillfälle här, borde verkligen utnyttja detta. Jag kan tvinga bort folk på bussen. -Låt en gravid kvinna sitta, kommer jag utbrista. Sen har jag världens bästa ursäkt till varför Andreas hittar mig med en sked och en nutellaburk. -Jag är skendräkig back off, skriker jag åt honom om han skulle pika mig.

2 kommentarer:

Wennberg sa...

Tro det eller ej, men jag har också upplevt skendräktighet... som man.

Anonym sa...

Hihi, jag VEEEET, JAG VEEET!
Som pms fast tre tusen gånger värre!
Jag åt dessutom för två vuxna, inte en vuxen + skenfoster!