torsdag 27 mars 2008

Du ger mig bra vibrationer


Var inne på Accessoara för att titta på handväskor, men som den nyfikne person jag är klickade jag på fliken lust efter att jag konstaterat att de snygga handväskorna kostade 2000kr och uppåt (summor som jag inte har för en handväska som student). Hittade hur som helst denna produkt under fliken lust. Bilden är ju ganska talande, men såhär skriver de iallafall om produkten:
Koppla bara OhMiBod till din iPod© eller annan musikspelare och den kommer automatiskt vibrera med musikens takt och intensitet.
Låt din kropp känna vibrationerna när du försvinner in i musikens värld.

Jag blir lite fundersam här, vet ju bara vad jag har i min Ipod. Inte mycket som skulle få mig att get my groov on så att säga...
Bonnie
Tyler - Holding out for a hero är inte sexigt.
I just can´t get enough är kanske mer lämpligt? Har ni förslag på vad man skulle ladda Ipoden med?

2 kommentarer:

Trassel sa...

lite dunkadunka.. Typ RnB eller nått i den stilen.. Varför inte lite Rianna Dont stop the music? :P

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

BARRY WHITE FÖR HELVETE!
BARRY WHITE!

/Klaus