onsdag 5 mars 2008

Lina!


För en månad sen bad jag min söta Lina köpa lite roliga tvålar och grejor till mig på Lush, för det finns nämligen inte här i Malmö. Jag förde över pengar till hennes konto och sen köpte hon grejor till mig. Detta var för drygt en månad sen och hon har fortfarande inte skickat sakerna till mig. Suck, jag vill ju bada och tvåla in mig nu... Jag börjar få en lite orolig känsla att tvålknarkande Lina luktat på mina grejor och sen har hon inte kunnat slita sig från grejorna och nu valt att behålla sakerna själv.
Lina är som sagt en tvålknarkare och alla vet att kan inte kan lite på knarkare. Just i detta ögonblick tror jag Lina ligger hög i badkaret och badar med MIN bubbelbit... Jag börjar känna mig hemskt misstänksam nu. Till Lina har jag bara en sak att säga -Det är bra nu, du måste verkligen sluta upp med detta. Det har tagit ohälsosamma proportioner nu. Du får övergå till dove pumptvål eller någon annan mindre stark tvål. Jag vet att det kommer bli svårt, men med stöd och hjälp från dina anhöriga kommer du att klara det.

2 kommentarer:

Lina sa...

Busted!
Nej, seriöst baby, jag glömde. det är tusen miljoner saker som händer nu bara. skickar dem så snart jag kan.

Alexandra Hägg sa...

Jag veeet, att du har och ny kärlek oxå. Misstänkte att det totalt fallit i glömska din tvålknarkare.