onsdag 26 mars 2008

Lillebrorsan

Lillebror har kommit till staden, roligt roligt. Var hemma hos "pappa" och åt påskmiddag i lördags. "Pappa" trugade i alla blomkål och speciellt mig som han vet tycker om blomkål Ska du inte ta lite till, det finns massor sa han hela tiden. Där fick jag äta blomkål och efter middagen blev det starkt kaffe. Gissa om jag blev skum i buken efter detta. Det blev vi allihopa föresten. Efter middagen satte jag, Andreas och lillebror ned inne på lillebrors rum och spelade Monopol och pruttade. Vi satt där och försökte psyka varandra, främst jag och Andreas då. Lillebror tyckte att det var så skoj att han låg på golvet och rullade runt skrattandes. Han skrattade så hårt att han pruttade. Det var nog den stora behållningen av kvällen, Monopolet och fisarna, och hur illa fisarna luktade.

Inga kommentarer: