onsdag 24 oktober 2007

Sexuell invit?

För lite drygt 2 år sedan började jag plugga på Mah. En av de första kurserna jag läste var en juridisköversiktskurs och till den var det massor med litteratur som skulle införskaffas. Alltså icke skonsamt för plånboken. En klasskamrat till mig hade en kompis som läst en liknande kurs tidigare och han hade någon bok som jag kunde få köpa begagnat billigare.
Jag hoppade givetvis på detta erbjudande snabbt och sa att han kunde ge sin kompis mitt nummer så kunde han ringa om han ville sälja böckerna.

Ungerfär samtidigt började jag träffa en grabb vid namn Andreas (och det var lyckat 2år har vi stått ut med varandra) som jag hade rätt skoj med.

Till saken fick ett sms en dag där det stod något i stil med: Vill du ha boken kan vi träffas imorgon. /Andreas

Jag svarade glatt: jag vet inte vad det är för bok du pratar om men vi kan väl träffas imorgon så kan vi ligga i sängen hela kvällen.

Fick som svar: Ligga i sängen är trevligt, men jag tänkte främst om du ville köpa min juridikbok.

Jag dog, eller nästan iallafall. Här hade jag erbjudit min klasskamrats polare att ligga i sängen med mig, och inte Andreas killen jag dejtade som jag trodde.

Det var ganska pinsamt att mötas på Värnhemstorget och försöka mummla något om att jag skickade fel jag är inte så perverterad som du tror!


2 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Jag det där var ju INTE helt hundra...usch hemskt.

Alexandra Hägg sa...

Man får väl bjuda lite på sig antar jag... var kanske dock inte det sättet jag hade tänkt mig.