måndag 15 oktober 2007

Det där med att följa serier

Jag följer massor med serier väldigt många för många till och med.
Så många att jag har skrivit upp det på en lapp som jag har vid datorn så jag vet vad som går vad på vilken dag.

Så här ser mitt schema ut:
Måndaga - Desperate Housewives
Tisdag - Heroes, Nip/tuck
Onsdag - tomt so far
Torsdag - Americas next top model, Private Practice
Fredag - Ugly Betty,Scrubs fr 25/10,
Lördag - Men in trees
Söndag - vilodag

Jag bugar mig till tv-guden kan man väl säga...
Någon som kan ge mig tips på vad jag kan fylla min onsdag och söndag med??

4 kommentarer:

Anonym sa...

Måste man fylla ut alla dagarna? ;)

Alexandra Hägg sa...

Nej, man måste inte... men behöver något som ersätter GIlmore girls och sen min dos av moralkakor i form av 7th heaven.

magnus sa...

Jag kan rekommendera Dexter. Vet inte vilka dagar det går i Sverige dock, jag laddar ner avsnitten. :)
Kan också rekommendera widgeten Xmltv för att hålla reda på vad som går på TV.
http://www-und.ida.liu.se/~gusax840/xmltv/index.php

Alexandra Hägg sa...

Jag tittar på Dexter redan... Jag började med det för en vecka sen typ.