lördag 13 oktober 2007

Blomkålsöra!

Dagen har varit minst sagt spännande, den slutade med blomkålsöra eller nästan iallafall.

Jag har en minst sagt irriterande ovana att riva min grabb på ryggen. Han har det sådana där små roliga kvisslor som jag bara vill klämma (jag vet det är lite äckligt men sån är jag). Jag kan bara inte motstå det. Han säger åt mig och jag slutar. Bara för att jag 5min senare är där igen och river, mycket elakt!
Idag var det en jackpot han har fått en stor finne på ryggen! Ville klämma jag kunde inte motstå. Jag bara måste och går nästan in i trans. Finnen var tydligen väldigt öm och som hämnd nyper han mig och det hårt. Jag ålar mig i sängen för att komma undan och pang jag slår huvudet rätt in i nattduksbordets vassa kant.
Jag slår i mitt höra där uppe där det är hårt och broskigt... och så ont det gjorde, satans jävlar vad ont!
Tårarna börjar rinna direkt och örat blir lysande rött och dunka. Örat svullnar genast upp till dess dubbla storleken. Grabben min sa att jag såg ut som Shrek. Fast det är inte sant, jag påminner inte ens lite om honom. Jag är för det första inte lika väldoftande!

Ja, vad säger man somliga straffar gud med det samma!

Inga kommentarer: