fredag 1 februari 2008

Shopping...

Jag var och kollade runt på diverse sidor för att hitta något snyggt att köpa, jag behöver verkligen uppdatera min garderob. Hamnade på La Redoute och kollade in lite allt möjligt bland annat bh:ar (ett evigt gissel). Oftas har ju sidor en sån där fiffig grej att när man kollar på en produkt så visar de upp andra produkter som andra kunder har köpt i samband med denna produkt lagom klurigt. Det var då mötes jag av denna syn.


Jag undrar lite hur tankegången gick när man valde dessa tre produkter. Jag tycker det verkar lite kinky med grenlösa trosor och raggsockor, men så har väl jag alltid varit lite konservativ. Jag tycker man har grenlösa trosor med sådana där tofflor med dun på inte sockor.

1 kommentar:

Magdalena sa...

*hoho* tja man ska väl inte frysa om fötterna bara för att man... elelr nej.. ! :P