lördag 9 februari 2008

Musikal


Min vän Elin, hon har kontakter och igår ringde hon och hade en gratisbiljett åt mig till Little Shop of Horrors. Mycket trevligt, även om musikalen i sig kanske inte var så fantastisk var skådespelarna duktiga. Hade lite svårt för manuset som hade en tendens att bli för mycket busiks i mitt tycke. Sen kunde jag inte låta bli att tänka att en av sångerskorna/dansarna såg ut som Hatchet-Face i Cry Baby. De hade inte smikat henne så lyckat om vi säger så...

Snart ska jag dra iväg och förfesta inför melodifestivalen, och Lina till dig säger jag bara gissa var jag ska na na nanana!

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahaha, jag kollade på crybaby igår! Alltså, tror du hon ÄR så ful egentligen?

Alexandra Hägg sa...

Nej, det tror jag inte men hon sångerskan som inte kunde dansa såg ut som Hatchet-Face. Med andra ord hon var väldigt ful.

Anonym sa...

Nästa gång går vi på nånting som är bra, eller vad säger du?
Men kåren i onsdags var riktgt trevligt måste jag säga, och välbehövt för min del iaf. Tackar tackar! /Elin