fredag 28 mars 2008

AJ!


Jag skrev ju tidigare att det inte var så farligt med träningsvärken, jag ljög.
Mot kvällen blev värken i armarna nästan olidlig och i morse klockan 5 vaknade jag med helt vansinnigt ont. Jag kan knappt röra armarna jag ser ut som T-rex med de små armarna. Jag har de placerade böjda och nära kroppen för att det är de enda som inte gör för ont.
Jag tänkte jag sätter hårt mot hårt, ska jag bli fitt får jag ligga i så idag vart det spinning. Skoj! Enda problemet är att de hårda sadlarna gjorde ont mot min lilla fina så att säga. Får se om jag fortsätter med spinning, i så fall måste jag skaffa sanna där vaderade braxor som man ser helt mongo ut.
Brevid mig var det en man som svettade något kopiöst. Nog för att jag svettades på passet, men det droppande inte svett längs näsryggen på mig. Efteråt var det en stor blöt pöl runt hans cykel. lite äckligt faktiskt

1 kommentar:

Martin Nordesjö sa...

Hej Alexandra!
Så trevligt att du gillade mitt foto och ville använda det i din blogg.

Men du kunde väl ha frågat eller åtminstone angett källan. Sånt är ju normalt blogghyfs (för att inte snacka om upphovsrättslagen). Men det är lugnt - du får mitt tillstånd att använda bilden om du anger källan. www.fjaderlatt.se heter vi.

Kör hårt!
Martin (både viker och knycklar pappret)