fredag 4 april 2008

Inte kosher

Hej allihopa.

Jag har kastats tillbaka till stenåldern ett tag, för att det trådlösa nätverket strular rejält med mig just nu. Well sånt händer nog om det.

Jag har ju börjat träna nu och det är faktiskt jävligt kul oftast, fast det ger mig gruvligt ont varje dag i princip. Jag ser fram emot den dagen då träningsvärken inte är så förlamande längre. Hur som helst efter ett träningspass hoppade jag in i duschen som vanligt och vad är det jag ser. Jo, en tjej står och trimmar hennes intima delar. Jag kanske är old-fashion, men jag tycker att det vore trevligt om jag slapp se sånt och framför allt tänk om jag kliver in i en dusch med svarta pubishår liggandes på golvet. Jag starkt emot att raka runt genitalierna i offentliga duschar. Nej, sånt kan man väl göra hemma.



Inga kommentarer: