onsdag 30 april 2008




Var tar tiden vägen? En av den lyckligaste dagar och som jag minns som igår är nu snart 2 år sedan. Helt ofattbart, var har tiden tagit vägen? 060707 stod jag med många andra och dansade och sjöng i folkhavet på Stockholm stadio. Framför på scenen stod dom Depeche mode helt fantastiskt. David var helt makalös på scenen och fångade publiken med sin karisma. När David ställde sig längst fram på scenen och vickade på sina höfter i bar överkropp dånande större delen av publiken. Oavsett vilken läggning man hade kunde ingen undgå att bli tagen av med storm av den sexuellautstrålning som David levererade. När jag tänker på att det är snart två år sedan får jag panik. Jag vill stoppa klockan för tiden är min fiende här, ju mer tid som passerar desto mer kommer jag glömma bort från denna kväll. Tur att jag har min skiva med konserten inspelad att påminna mig om den kvällen. Den hjälper mig färdas bak i tiden.

Inga kommentarer: