lördag 5 april 2008

Ehhh

Jag träffade min barndomskamrat Anna igår, skoj! Hon bor i Abu dhabi och vi ses alldeles för sällan, men nu är hon hemma på semester i Sverige. Igår drog vi ut och festade lite (höll mig på mattan 2 GT och ett glas vin sen fick det vara nog, jag tränar ju för guds skull) vi hamnade efter förfesten tillslut på Retro. Har aldrig varit där förut och stället var hur ska vi uttrycka det skumt. Folk hur många som helst var höga. Ute på stod folk och lite halvdiskret och rökte sina jointar och folk hade pupiler stora som tallrikar. När det var dags att gå och vi stod och hämtade ut jackorna kom en stenad man fram till mig. Han ställde sig och stirrade stint in i mina ögon, med ansikte max 5cm i från mig. Mycket obehagligt nära stod han och frågade var jag skulle och hur kvällen varit osv, jag var minst sagt besvärad. Det kändes verkligen som om han inkäktade på min personligasfär och det rejält tittade vilrådigt omkring mig efter vakter om kunde hjälpa mig, men de verkade inte bry sig ett skit. Tillslut kom vi därifrån iallafall och jag blev av med mannen.
Som sagt hella kvällen var skum, men rolig.

Inga kommentarer: