torsdag 10 april 2008

Där har vi det

Såg min spegelbild igår kväll i fönstret och slogs av hur stor min rumpa var. Den såg ut som en elefantröv för guds skull, men idag såg jag en artikel i Sydsvenskan och detta förklarar ju allt. I artikeln kan man läsa följande: Virusets effekter är förmodligen livslånga. De yttrar sig bland annat i att fettcellerna blir fler, större och mindre villiga att släppa ifrån sig sin överskottsenergi. Här ligger jag däckad i förkylning och har en enorm röv slump I think not...

2 kommentarer:

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Var jobbar Andreas?
Han kan få lite gratisreklam till firman om dom skänker en shuffle. ;-)
Jag KOMMER faktiskt att lotta ut en då jag misstänker att Bahco inte har lust att röja sin identitet.

/Klaus

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

Jag tänkte nog snarare att jag kunde sälja min själ till Macsupport. Alltså att dom får en banner på sidan.
;-)

/Klaus