måndag 28 april 2008

Ja må hon leva.


Jag har en allra bästaste vän som alltid finns med mig i mina tankar, trots att det är drygt 40mil mellan oss. Hon fyller hur som helst år snart. Den 3 maj blir hon 23 år och jag kan ju givetvis inte vara med och fira, så vad har jag gjort istället då? Jo, jag har från januari och framåt haft en skokartong under min säng som hetat Lina-lådan och i den har jag fyllt med billigt krafs. Så fort jag hittat någon billig rolig pryl som jag vet att Lina skulle gilla har jag köpt prylen och lagt i en lådan och igår packade jag in alla nio presenter jag samlat på mig i presentpapper så att hon får riktigt ordentligt med presenter att packa upp på sin födelsedag. Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med idén och tror att Lina kommer bli riktigt glad av presenterna. Idag har jag postat alla presenterna och nu längtar jag efter att det ska bli lördag så jag får höra vad Lina tyckte om presenterna.

Inga kommentarer: