lördag 5 april 2008


Okej, har väl inte varit speciellt anonym på min blogg, men nu försvinner helt och hållet. Detta är jag alltså. Alexandra Hägg, är mitt namn och är en ganska trevlig prick. Anledningen till att jag berättare detta är att jag tänkte visa upp en annan pinsamhet från förr. Jag var 12 år och i vårt hem fanns ännu ingen dator, så koppla upp sig på skolans dator och skriva in recensionen var otänkbart. Istället fick min klasskamrat Elin skriva den åt mig. Detta är ett obligatoriskt moment i skolan med andra ord jag visar upp här. Det pinsamma ligger i den fruktansvärt korta recensionen och hur nöjd jag minns att jag var, och att mitt namn finns förevigat på Internet tillsammans med det gräsliga stavfelet som inte ens jag skrivit. När vi googlade mig för länge sedan hittade Andreas denna sida, och sen mobbade han mig en hel månad för detta otyg jag skapat för drygt 10 år sedan. Okej, skriv och reta mig nu, det bjuder jag på idag.
Denna blogg och min recension är vad jag lämnar kvar för eftervärlden, kanske inte så pjokigt ändå.

Inga kommentarer: