tisdag 4 december 2007

Gud ge mig styrka!

Oftast är det mysigt och trevligt att vara två, men igår kväll strax innan 00.00 är jag inte upplagd för bus. Andreas och jag hade legat ett tag och kramats och småpratat en stund när hans sjuka lilla hjärna började gå på högvarv. Han pratade och julsånger och började sjunga Ekorrn satt i granen, mitt i sången börjar han skratta helt hysteriskt (lite hyena sådär). Jag frågar vad som är så roligt och han säger att han kom på något roligt, det roliga var då: ekorrn satt i granen skulle snaska kotte. Hur pubertal får man vara, under skrattanfallet yrar han något om hoppa från penis till penis. Då tog fram min Ipod och satte igång Lantz och lyssnade på henne småprata sådär lite mysigt medans jag gick in i dimman. nog för att jag ibland har en pubertal humor, men strax innan 12 på natten vill jag bara sova. Andreas skärpning!

Inga kommentarer: