måndag 3 december 2007

Oskulden...

Jag är äntligen en riktig bloggare, jag har utsatt för mitt första bloggangrepp. En anonym läsare som blivit mycket upprörd över mina tankar kring att skaffa barn. En åsikt som visserligen är korrekt jag vill inga barn ha just nu. Jag är för ung och det är fortfarande saker som måste uträttas innan jag kan skaffa barn. Jag har inget att erbjuda ett barn heller för övrigt, en student inkomster är inte mycket att köpa blöjor för. Det som jag finner intressant i personens inlägg är att denna anonyma person totalt bortsett från att detta inlägg har skrivits med en gnutta humor. Jag erkänna att jag känner mig nöjd med mig själv, att ha fått en blogghatare på halsen är ju en bekräftelse på att min blogg faktiskt når ut till en bredare publik än vad jag trott med mina 20-30 läsare om dagen.
Heja mig!


4 kommentarer:

Kaos-Anna sa...

Äh, det där kändes ju obefogat.
Jag håller med dig. Tanken att något ska växa inuti än är ju sjuk och nästan lite äckligt.
Även NÄR något växer inuti än så känns det högst märkligt och i bland faktiskt lite äckligt. Jag har ju gått igenom det två gånger så jag vet och jag är ju en FANTASTISK mamma som du vet ;-)
Jag klassar dina tankar som helt normala.

Klaus-Peter Beiersdorf sa...

tack för kommentaren..

/Klaus

Alexandra Hägg sa...

Välkommen hit Klaus!

Alexandra Hägg sa...

Fru Kaos...
Kan inte säga att jag tar illa vid mig. Jag antar att jag reagerar som småbarn. All uppmärksamhet är bra även om den är negativ. Någon har ju hittat hit och det är bra. Jag har en väldigt liten publik och om någon kommer om så bara för att förolämpa mig så är det en seger.