torsdag 10 januari 2008

Transcoms

Transcoms var god ring upp. Jag har nu i två dagar blivit uppringd av numret 0568-795000 det jävliga är att när man svarar lägger de på luren. Jag letade på eniro för att ta reda på ägaren till numret, men där gick jag bet. Sen provade jag att googla numret och då hände det saker, jag fick reda på att det är fler som blivit drabbade av detta och att om man sen ringer upp numret är det en telefonsvarare som svarar i andra änden som försöker sälja telefonabonemang åt tele2. Sån jävla fräckhet, att de inte ens kan kosta på samtalet själva utan jag nu ska behöva ringa upp för att få reklam i min telefon och med telefonsvarare har jag inte ens någon att skrika åt efter att jag nu blivit störd två dagar i rad. Jag hoppar upp och ned i soffan i ilska har nog inte varit så här irriterad sedan BR leksakers reklam med talfel.

Inga kommentarer: