onsdag 16 januari 2008

Tv

När jag och Andreas flyttade blev vi av med största delen av vårt kanalutbud till denbart 1,2,4,6 SVT24 och barnkanalen, detta har sina för- och nackdelar. Jag tittar på rapport nu och tycker att agenda är ett bra program och det är ju bra för min allmänbildning, men nöjesprogrammen är det ont om. Det finns ju nöjessatsningar, men det är ju mindre lyckade. Jag gav programmet Dubbat en chans nu ikväll trots att den kändes kalkon redan innan jag sett det. Och mycket riktigt ett uruselt program är det, 5min i programmet vill jag byta kanal problemet är att något bättre finns inte på tv så jag tittar snällt på hur Hans Rosenfeldt försöker tappert rädda skiten fast han säkert skulle vilja gå av scenen och säga -Hörre ni vi lägger ned det här, det var inte ens roligt i teorin.
Nej nu måste författarstrejken i USA snart vara färdig, jag klarar mig snart inte längre med bara 4an och SVT.

Inga kommentarer: