torsdag 17 januari 2008

Feedback

Idag har jag varit i skolan och fått feedback på vårt arbete. Precis som alla andra grupper var det lite saker som vi är tvungna att komplettera, men när vi gjort kommer vi få ett mycket starkt G. Det har vår lärare utlovat. Ett mycket starkt G är ett snällare sätt att säga att man inte får högsta betyg.
Måste säga att jag är både glad och irriterad, glad för att jag snart har tagit ytterligare några poäng, men lite irriterad för att vår lärare bekvämt tog sin smekmånad till Hawaii mitt under tiden av vårt arbete. Kanske hade arbetet flutit på lite smidigare om vi lättare kunde ställt frågor till honom när vi stötte på problem. Framförallt hade jag kanske sluppit sitta med arbetet i mellandagarna och kunnat umgås med min lillebror när han var i Malmö. Jag håller med vår lärare visst hade vårt arbete kunnat vara tydligare i vissa punkter, men han hade kunnat vara ännu tydligare vad han har velat ha av oss. Jag gillar min lärare som person han är mycket trevlig och bryr sig om sina elever, men i denna uppgift måste jag ge honom ett U, men ett starkt U nästan G.

Inga kommentarer: