söndag 6 januari 2008

Dags att ta tag i lägenheten

Nytt år och dags att få fart på lägenheten igen... Jag och Andreas är lite oense, jag skulle vilja köpa möbler för de pengar som blir över medans Andreas vill köpa en ny tv på väggen och en mac mini. Jag tror det blir något mellan ting en mac mini blir det nog för det finns en billigare just nu som han kan köpa och jag kanske kan få iallafall en bokhylla från Ikea. Vi har två billy bokhyllor i björk just nu men jag vill ha lägre hyllor och istället ha fler som går längs väggen så jag kan sätta upp tavlor på väggen också. I lägenheten så är vardagsrummet det som ska bli färdigt först. Mina tankar har redan skenat iväg längre än ekonomin kan bära, men man får väl drömma?



























Den här snygga svarta lampan skulle jag vilja ha två stycken av i köksfönstret. Det skulle bli så snyggt till de turkos skåpsluckorna och det svarta köksbordet.


















Denna lampa ska bara in i vardagsrummet oavsett vad Andreas tycker. Den skulle passa så bra in i det svarta, bruna och lila i vardagsrummet Om Andreas kunde se den i rummet skulle han också tycka om den.



















Det är den här bokhyllan jag tänkte byta ut till ser inte så mycket ut för världen, men den är snygg i verkligenheten.














Denna lampa kommer jag aldrig få in i lägenheten för Andreas, men den skulle vara så söt i sovrummet. Fast han fick ju grönt så då borde jag få lite lulllull...

Inga kommentarer: