lördag 5 januari 2008

I spa(d)et

Äntligen hemma igen efter att ha varit uppe i Linköping i några dagar. Det var visserligen mycket trevligt att vara uppe och hälsa på, men väldigt skönt att få sova i min egen säng igen med Andreas vid min sida. Idag har varit en lugn dag och Andreas gick till Ica och köpte ostbullar och apelsinmarmelad och sen fick jag en mysig frukost framför tven.
Senare på dagen tappade jag upp vatten i badkaret med fluffigt badskum, tände lite stearinljus och låg och mös. Andreas hoppade också i karet så det var trångt först, men sen när han väl hoppade ur kunde jag mysa ordentligt. Jag tog fram den sträva hansken och skrubbade
kroppen, sen var det dags för fotfilen för att hela kroppen skulle bli mjuk och fin. Nu är kroppen insmord och mjuk. Borde göra sånt mycket oftare, nästa grej blir att köpa ett träningskort när csn kommer inga mer ursäkter Alexandra!

Inga kommentarer: