fredag 30 maj 2008

Kåren

Hur gick det då? Jodå, jag och kom till kåren och började med att beställa in två drinkar var (lika bra man vet ju inte när spriten tar slut) dessutom skulle vi ju bli fulla var ju planen. Det gick åt stöpet, lyckades få i mig två öl och 8cl sprit. Trycket i baren var så stort att minst en halvtimmes kö för alkohol var att vänta. Det var så illa att man stod och nyktrade till medans man väntade på drickan. Aja var kanske lika bra efter som jag skulle till skolan klockan 8 nästa dag. Dansgolvet var det som sagt Rn'b som gällde, men det gungade och jag dansade mig svettig. När klockan var runt halv ett dökett gäng jävla rappare upp på scenen, Kingsize och Lilleman. Jävlar vad det sög, partystämningen dog och folk flydde från dansgolvet. I en halvtimme höll de på och efter detta följdes det upp med musik som var tung hipphopp INGET för varken mig eller Elin så drog vi hem. Jäkligt synd att kvällen slutade så kalkonigt som annars var så lovande.

Hur gick det sen på torsdagsmorgonen? Jodå jag masade mig upp kl 7 på morgonen hoppade i duschen och sen i med en treo mest i förebyggande syfte. Man vill ju inte gärna slås av en huvudvärk mitt i frukostmöte med Cff. Möte och möte föresten, det var ju som en föreläsning fast med en moderator och jag fick kaffe och frukostbulle till.

Inga kommentarer: