fredag 16 maj 2008

Hur gick det då?

Bakningen har gått ok och kaka nummer ett sprängdes inte i ugnen. Sen vet inte hur kakorna smakar ännu dock. Får väl se imorgon om besökarna spottar ut kakan. Mitt i bakningen var jag tvungen att åka till studentkåren och hämta nycklarna till festlokalen imorgon och köpa snacks (jag är körens festfixare och efter konserten ska kören ha en förhoppningsvis sjuhelvetes fest). Så nu har kaka nummer två precis åkt ut ur ugnen.

Smeten redo att blandas med de torra ingredienserna

Det blir alltid så jävla stökigt när jag bakar varför?


Kaka nummer ett klar


Som sagt alltid så jävla stökigt. Här är lite morotsbitar
som jag lyckats sprätta ned på golvet när jag rev morötter


Första kakan i kylen med frostingen till kakorna ovanpå i påsen.

Inga kommentarer: