måndag 12 maj 2008


Jag kan lika gärna beräta för er nu det har varit hemmligt tidigare, men idag kl 9.55 ska ni hålla er borta från vägarna i Malmö för jag ska köra upp. Okej vi kommer övernes om detta allihopa nu, håll er borta så det är så lite trafik som möjligt ute på vägarna.
Jag börjar känna mer och mer nervös inför min uppkörning. Jag försöker tänka du kan ju inte få mer än ett nej, men det känns enormt jobbigt. Har fan inte råd att misslyckas med uppkörningen jag har redan pungat ut över 20.000 för att jag inte kunnat mängdträna privat på körlektioner och nu finns det inga pengar kvar. Jag tror nog att det kommer att gå bra, jag kan köra bil och det ända som står emellan mig och mit körkort är min nervositet. Den ska jag väl övervinna?
Hejja på mig idag allihopa så är ni snälla behöver pepp!

Inga kommentarer: