torsdag 15 maj 2008

Abslouta botten?


I tisdags var jag iväg och skulle köra spinnig. Mitt matintag under dagen var kanske inte det bästa, gröt till frukost och en liten omellet till lunch. När jag cyklade till gymmet kände jag att energin var för låg och att jag inte skulle orka köra ett spinningpass på tom mage. I lite smått panik körde jag förbi 7eleven på vägen dit. Inne i butiken tittar jag mig om lite panikartat, något snabbt och lätt måste jag få i mig. Jag rycker åt mig en snickers och betalar. Väl inne på gymmet om bytt och med min snicker börjar jag skämmas. En godisbit på gymmet, nej fan vad dåligt av mig. Vad ska jag göra nu då, jag tycker att det är för pinsamt att äta godis framför alla vältränade supermännioskor, när jag själv är blek och lite väl otränad. Klart "tjockisen" står och äter snickers innan träning liksom. I min panik går jag in på toaletten och hetsäter mig snicker som jag nästan sköljer ned med klunkar vatten. Sen går jag och sätter mig på en av träningscyklarna. Alla som tränar vet att äta precis innan träning är en dålig idé, mat som ännu inte har nått matsäcken kan om du anstränger dig åka upp igen. Jag tänkte att snickersen var så liten att det inte skulle göra något men gud så fel jag hade. Nästan hela spinningpasset stirrade jag jag på sophinken och tänkte måste jag rusa? Det blev en fajt mot mina uppstötningar och snickersrapar hela passet. Nej, detta gör vi inte om.

2 kommentarer:

Anonym sa...

a...

http:www.manasat.com

den 11 maj 2008 22:39
Anonym Anonym sa...

Et mig själ säga en din sjal för mottagas Jesus Kristus som din räddningsbºat.

Sända:
Din bror mer gammal

den 15 maj 2008 00:52

Anonym sa...

Du är roligast. Du är charmigast. Du är härlig.