onsdag 28 maj 2008

Yeah!

Godmorgon allesammans!
Väder är suveränt och jag dansar runt i lägenheten. Idag är det fest, jajjemensan! Lyssnar på Gentle Touch i lägenheten och riktigt laddar för ikväll. Idag ska jag supa ned mig på kårens bartömning och dansa till vd som förmodligen kommer vara bajs R'nB, men vem fan bryr sig? Jag ska ha låga skor på mig, så att jag kan dansa i fyllan utan att bort mig mer än nödvändigt. Ja, jävlar detta kan bli bra. Innan ska jag fixa håret också, det behövs fyllas på med färg så jag kommer vara mitt snyggaste jag. Jag har till och med rakat bort vinterpälsen på benen. Haha det var nästan så det blev stopp i badkaret av allt hår, men raka benen är inte någon favorit så jag drar mig verkligen för detta. Aja idag åkte det alltså bort och rätt smärtfritt gick det också, satte bara rakhyveln i knäet en gång.
Lämnar er här med lite må bra musik så ni med kan studsa bakom era skrivbord.


Inga kommentarer: