måndag 2 juni 2008

Dagen i bilder

Efterom jag helt enkelt är för snål för att mobilblogga så lägger jag nu upp dagens bilder i efterhand istället för liveblogging så att säga. Idag åkte jag och Andreas iväg till Jägersro. Där var det tänkt att vi skulle köpa ett par billiga sandaler och ett par par shorts till Andreas. Vi gick först in på Coop Forum där Andreas hittade både shorts och sandaler snabbt och medans Andreas provade sina byxor gick jag in på "min" avdelning, barnavdelningen. Jag hittade skitmycket roligt till mig och Lina som Jag fotoshoppade dvs. jag köpte de mentalt och tog bilder på det hela. Lina ska snart flytta in i ny lägenhet och är i inredningstagen just nu, och jag har dragits med i hennes yra och hitta massa saker som hon skulle gilla.


Okej denna lilla "matgrupp" är på tok för lite,
men titta Lina helt perfekt annars ju!

Jag hittade något till mig själv också,
men tråk-Andreas sa givetvis nej.
Onödigt var svaret!

Hittade den perfekta resväskan till mig på
semestern, men det var blank nej här med.

Hittade denna raring på coop också eftersom,
körkortet inte går så lysande vore denna toppen!


Denna skulle vara prefekt för Lina att ha sin smutstvätt i.
Kanske en inflyttningspresent?


Åhhh vill ha, roligt och mortion sammtidigt!
Fast den får inte plats på balkongen, fan!

Tyvärr går inte denna att ringa med,
men åhhh så fluffig och fin!

Efteråt drog vi vidare till Jysk och Toys R Us och hittade lite festlig grejor.

Hmm hur var det nu? Andreas till vänster och fisken till Höger?
Eller var det tvärtom?

Gick förbi ett frukstånd och doften
av jordgubbar var helt förföriskt


Givetvis kom jag hem med en liter gubbar.
30kr litern gick rarigarna på, men det var det värt!

Inga kommentarer: