lördag 14 juni 2008

Haloj!

Hej nu är jag hemma, eller jag kom hem i torsdags kväll jag har bara inte riktigt orkat ta tag i mitt liv riktigt och bilderna vi tog i Azorerna var hur många som hellst. Att ta tag i alla bilder har kännt som ett oändligt jobb, men nu har jag i alla fall börjat. Jag har nu lagt upp mina bilder på Photobucket och ni kan hitta 3 bildspel med bilder från semestern till höger här i bloggen. Jag kommer lägga upp lite speciella bilder i bloggen som är intressanta och även några filmer. Har även påbörjat att skriva text till bilderna på Photobucket, men 400 bilder är många och detta kommer ta lite tid och jag har ett liv som jag ska ta hand om också. Vill ni kolla lite närmare på alla bilder från semestern föreslår jag att ni tittar in här, här och här.

Inga kommentarer: