fredag 16 november 2007

Höger eller vänster.

Som kvinna kan jag tycka att det är lite spännande med snoppar. De liksom hänger där utan för och bökar. Vad gör man av med dom när de inte används?
Nu har jag fått reda på att man förvarar dem i ena byxbenet och det är inte vilket byxben som helst de ska ligga i utan alla män har en favoritsida att låta sitt paket dingla på. Så nu undrar jag stämmer denna information? Och vilken är sida är er favorit? Tänkte att ni manliga läsare skulle få rösta om detta nu. Höger eller vänster byxben.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kära Alexandra! Vem har tutat i dig detta? Som så ofta överträffar dikten verkligheten. Var god se detta YouTube-klipp:

http://www.youtube.com/watch?v=T27oOfoZPg0

Har du förresten funderat på varför "hänget" uppfanns? Intressanta fakta är att det kommer från hip-hoppare i de amerikanska storstädernas förorter. Syftet var att det skulle se ut som att man hade så mycket vapen på sig så byxorna tyngdes ner. Alltså, ju mer häng dessto mer vapen. Jag vet inte hur detta kan ha utvecklat sig i sin moderna tolkning, men jag har mina teorier.