tisdag 8 juli 2008

Inte så lyckat...

Då jag får pendla mellan Malmö och Lund blir det tidiga mornar för mig. Jag är ingen morgonmänniska precis, men vad gör man inte. Jag har dessutom velat jobba in lite plus på flexen så jag har sett till att komma en halvtimme för tidigt till jobbet dvs halv 8, vilket gör att måste stiga upp ännu tidigare. Saken är den att det gör jag inte utan jag som normalt vill ha 2 timmar att göra mig iordning på morgonen nu gör mig i ordning på en timme. Detta leder till att jag på morgonen springer runt och stressar och skriker. I morse glömde jag bort två saker i yran; mina nycklar och deo. Nycklarna var väl inte så farligt, folk som kan öppna finns det alltid och Andreas kom ju med mina nycklar med en senare buss. Däremot att jag glömde deodoranten var kanske ingen höjdare. Senare på kvällen när jag Andreas stod och lagade mat, frågade ha rakt ut om det var jag som luktade, för det kom en äcklig doft i omgångar när jag var i närheten. Yes jag har alltså gått runt halva dagen och luktat svett nice!

Inga kommentarer: